SKal du have styr på data og Cookies?

Tracking specialist

Jeg har arbejdet med data og tracking i forbindelse med marketing i over 15 år. For store brands som Danske Spil, Carlsberg og Flying Tiger – og for mindre virksomheder indenfor eksempelvis restauration, hotel, håndværkere og behandlere. Jeg er desuden certificeret af både Google, Meta og LinkedIn, så I kan være sikre på, at jeg ved, hvor og hvordan data skal bruges optimalt.

Brug min erfaring til at få styr på det, der bare skal virke, så I får maksimalt ud af jeres marketing og samtidig overholder lovgivningen.

Med “Data & Cookies”-pakken får I et fuldt overblik over mangler og muligheder, potentialet i at få det rettet, samt en fast, opdelt pris på det hele. Nemmere bliver det ikke!

Per Jacobsen

Freelance tracking specialist

Data & Cookies

"Få nu styr på det"-pakken
kr 1.495 for indledende behovsafklaring.
Modregnes pris for implementering
  • Identifikation af mangler ved nuværende setup : Respekteres cookievalg, måles konverteringer og værdier korrekt på alle marketingplatforme etc.
  • Identifikation af forbedringsmuligheder : Hvad kan I få ud af Server Side Tracking, Conversion API osv.? Er GA4 det bedste valg for jer?
  • Præsentation af ovenstående med fast, opdelt pris på implementering af alle enkeltdele*
Nødvendig

Tracking - Skridt for skridt

1. Behovsafklaring

I dette trin analyserer jeg jeres nuværende tracking-setup. Jeg gennemgår hvordan data indsamles, hvilke kanaler der anvendes, og hvilke potentialer for forbedring der eksisterer. Herunder vurderer jeg også om jeres cookie-håndtering er optimal, samt om konverteringer og værdier registreres korrekt på tværs af platforme.

Jeg undersøger også om teknologier som Server Side Tracking, Conversion API eller GA4 kunne være relevante for jer.

2. Implementering

Når jeg har afdækket jeres behov, og vi er enige om, hvad der skal implementeres, begynder jeg at lave ændringerne i jeres tracking-setup. Dette kan blandt andet indebære opsætning og konfiguration i Google Tag Manager, installering af nye tags, implementering af server-side tracking, og eventuelt indførelsen af Conversion API eller skifte til GA4..

3. Test og Publicering

Efter implementeringen tester jeg det nye setup grundigt for at sikre, at data registreres korrekt, og at konverteringer og værdier spores præcist. 

Når alt er testet og verificeret, publiceres de nye tracking-løsninger på websitet. Jeg fortsætter med at overvåge datastrømmen et stykke tid efter publiceringen og er klar til at lave justeringer indtil alt fungerer, som det skal.

3 grunde til at vælge Opvækst

Performance sætter prisen

Jeg arbejder typisk med faste månedlige aftaler med sigte på langvarige samarbejder. Min pris afhænger af jeres tilfredshed med resultater, rådgivning og service. Er I ikke tilfredse reduceres prisen helt op til 100%. 

Og så har jeg ingen bindingsperiode.

Fuld gennemsigtighed

I får adgang til et mobilvenligt dashboard, hvor I hele tiden kan følge resultaterne af vores indsats.

Min rådgivning er 100% objektiv i forhold til medievalg, og jeg bruger derfor både tid og budget der, hvor det giver mest værdi for jer.

Og så ejer I naturligvis alt data, materiale og viden, der bliver udarbejdet i processen.

+15 års ekspertise

Hos Opvækst er jeg primus motor hele vejen gennem samarbejdet: Med over 15 års erfaring som bl.a. specialist, rådgiver og virksomhedsejer, har jeg arbejdet med alt fra go-to-market strategier til skarp eksekvering af kampagner til tekniske tracking-opsætninger.

Jeg har valgt en 100% transparent samarbejdsmodel, hvor min betaling afhænger af at levere god rådgivning og gode resultater, for at give jer som kunde ro i maven ved indgåelse af samarbejde.

Med den model, jeg arbejder med, bliver kunde-konsulent samarbejdet automatisk dialog- og feedbackbaseret via månedlige tilfredshedsundersøgelser. Min eksistensberettigelse afhænger således af konstant at skabe udvikling og værdi for jer som kunde, da I selv får lov at værdisætte mit arbejde. Dermed undgås risikoen for at vælge en dyr leverandør, der ikke lever op til forventningerne på en lang og bindende kontrakt.

Det giver sikkerhed for jer og holder samtidig mig skarp. Det er en win-win…
Hver måned af vores samarbejde får I tilsendt en tilfredshedsundersøgelse, hvor I bedes vurdere samarbejdet på 3 parametre:

  1. Resultater – i hvor høj grad når jeg de aftalte mål?
  2. Rådgivning – hvor meget værdi giver den viden, jeg bringer til bordet?
  3. Service – hvordan er det daglige samarbejde ift. respons, imødekommenhed etc.?

Baseret på jeres svar sættes prisen for den forgangne måned.
Her er et par eksempler på sammenhæng mellem pris og tilfredshed:


Tilfredsstillende eller derover = 100%
4 stjerner
Dette regnes som standarden og udgangspunktet for samarbejdet. Gives for den gode præstation som er forventelig, når man vælger en dygtig specialist eller bureau.


Godkendt men middelmådigt = -24%
3 stjerner
Gives for den jævne præstation og indikerer, at der skal strammes op, hvis samarbejdet skal fortsætte. Vi tager en konstruktiv snak om, hvordan vi kommer tilbage på sporet.


Utilfredsstillende = -54%
2 stjerner
Hvis vi mod forventning nogensinde rammer en rating på 2 stjerner er samarbejdet i fare. Vi tager et krisemøde om, hvordan vi kommer videre.


Meget utilfredsstillende = -100%
1 stjerne
Skulle samarbejdet slet ikke fungere på nogen parametre, synes jeg det er fair, at I ikke betaler for min tid.


Den første måned af samarbejdet betales den aftalte pris for at undgå spekulation i at få billigt/gratis arbejde. Her bruges tilfredsundersøgelsen udelukkende som indikator for de første indtryk af samarbejdet.

Alle Services

Digital strategi

Go-to-market strategi | Performance Roadmap | Auditering | Sparring | Konkurrentanalyse

Data & Tracking

Web & App Analytics | Google Tag Manager | Cookie Consent løsninger | Server side tracking setup | Dashboards

Social Media Marketing

Facebook Ads | Instagram Ads | LinkedIn Ads | TikTok Ads | Pinterest Ads | Indholdsproduktion | Influencer Marketing

Search Marketing

SEO | Google Ads | Google Shopping | Microsoft Bing Ads | Apple Search Ads

EMAIL MARKETING

Listeopbygning | Email kampagner | Flows & automations

Websites

Landingpages | Konverteringsoptimering | UX | WordPress | Shopify

Udvalgte referencer

Dette er nogle af de virksomheder, jeg har arbejdet sammen med siden 2020:

Kontakt

Lad os tage en snak

Udfyld formularen eller ring på 30648628 og lad os drøfte mulighederne for et samarbejde. 

Du kan også tjekke mig ud på LinkedIn først, hvis du lige vil se mit CV, hvad jeg skriver om og hvad andre siger om mig – link herunder.. 

Adresse
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

Telefon
30648628

CVR
43394207