SKal du have flere kunder?

Marketing Specialist

Jeg har arbejdet med online marketing i over 15 år. For store brands som Rema 1000, Berlingske, Gyldendal og Flying Tiger – og for mindre virksomheder indenfor eksempelvis restauration, hotel, håndværkere og behandlere. 

Jeg er desuden certificeret af både Google, Meta og LinkedIn, så I kan være sikre på, at jeg ved, hvad jeg laver.

Brug min erfaring til at skabe resultater og få prioriteret jeres marketing til de kanaler, hvor pengene er bedst brugt.

Og prisen: Start så lavt som 3.495,- pr. md., hvis I er tilfredse. Ellers betaler I mindre.

Per Jacobsen

Freelance marketing specialist

Marketing Starter

Facebook, Google Ads, LinkedIn mm.
fra 3.495 per måned uden binding
  • Få en priorteret plan & resultater
  • +15 års erfaring
  • Stærke referencer som
             Rema 1000, Berlingske
             og Gyldendal
  • Partner med Google, Meta
             og LinkedIn
  • Kun fuld pris hvis du er tilfreds
Godt igang

3 grunde til at vælge Opvækst

Performance sætter prisen

Jeg arbejder typisk med faste månedlige aftaler med sigte på langvarige samarbejder. Min pris afhænger af jeres tilfredshed med resultater, rådgivning og service. Er I ikke tilfredse reduceres prisen helt op til 100%. 

Og så har jeg ingen bindingsperiode.

Fuld gennemsigtighed

I får adgang til et mobilvenligt dashboard, hvor I hele tiden kan følge resultaterne af vores indsats.

Min rådgivning er 100% objektiv i forhold til medievalg, og jeg bruger derfor både tid og budget der, hvor det giver mest værdi for jer.

Og så ejer I naturligvis alt data, materiale og viden, der bliver udarbejdet i processen.

+15 års ekspertise

Hos Opvækst er jeg primus motor hele vejen gennem samarbejdet: Med over 15 års erfaring som bl.a. specialist, rådgiver og virksomhedsejer, har jeg arbejdet med alt fra go-to-market strategier til skarp eksekvering af kampagner til tekniske tracking-opsætninger.

Jeg har valgt en 100% transparent samarbejdsmodel, hvor min betaling afhænger af at levere god rådgivning og gode resultater, for at give jer som kunde ro i maven ved indgåelse af samarbejde.

Med den model, jeg arbejder med, bliver kunde-konsulent samarbejdet automatisk dialog- og feedbackbaseret via månedlige tilfredshedsundersøgelser. Min eksistensberettigelse afhænger således af konstant at skabe udvikling og værdi for jer som kunde, da I selv får lov at værdisætte mit arbejde. Dermed undgås risikoen for at vælge en dyr leverandør, der ikke lever op til forventningerne på en lang og bindende kontrakt.

Det giver sikkerhed for jer og holder samtidig mig skarp. Det er en win-win…
Hver måned af vores samarbejde får I tilsendt en tilfredshedsundersøgelse, hvor I bedes vurdere samarbejdet på 3 parametre:

  1. Resultater – i hvor høj grad når jeg de aftalte mål?
  2. Rådgivning – hvor meget værdi giver den viden, jeg bringer til bordet?
  3. Service – hvordan er det daglige samarbejde ift. respons, imødekommenhed etc.?

Baseret på jeres svar sættes prisen for den forgangne måned.
Her er et par eksempler på sammenhæng mellem pris og tilfredshed:


Tilfredsstillende eller derover = 100%
4 stjerner
Dette regnes som standarden og udgangspunktet for samarbejdet. Gives for den gode præstation som er forventelig, når man vælger en dygtig specialist eller bureau.


Godkendt men middelmådigt = -24%
3 stjerner
Gives for den jævne præstation og indikerer, at der skal strammes op, hvis samarbejdet skal fortsætte. Vi tager en konstruktiv snak om, hvordan vi kommer tilbage på sporet.


Utilfredsstillende = -54%
2 stjerner
Hvis vi mod forventning nogensinde rammer en rating på 2 stjerner er samarbejdet i fare. Vi tager et krisemøde om, hvordan vi kommer videre.


Meget utilfredsstillende = -100%
1 stjerne
Skulle samarbejdet slet ikke fungere på nogen parametre, synes jeg det er fair, at I ikke betaler for min tid.


Den første måned af samarbejdet betales den aftalte pris for at undgå spekulation i at få billigt/gratis arbejde. Her bruges tilfredsundersøgelsen udelukkende som indikator for de første indtryk af samarbejdet.

Services

Digital strategi

Go-to-market strategi | Performance Roadmap | Auditering | Sparring | Konkurrentanalyse

Data & Tracking

Web & App Analytics | Google Tag Manager | Cookie Consent løsninger | Server side tracking setup | Dashboards

Social Media Marketing

Facebook Ads | Instagram Ads | LinkedIn Ads | TikTok Ads | Pinterest Ads | Indholdsproduktion | Influencer Marketing

Search Marketing

SEO | Google Ads | Google Shopping | Microsoft Bing Ads | Apple Search Ads

EMAIL MARKETING

Listeopbygning | Email kampagner | Flows & automations

Websites

Landingpages | Konverteringsoptimering | UX | WordPress | Shopify

Samarbejdsformer

Interim Marketing Manager

Lej mig som Interim Marketing Manager for en periode - for eksempel indtil jeg har vækstet jeres virksomhed nok til, at I kan ansætte en Marketing Manager på fuld tid.

I kan se en liste over de aspekter af marketing, jeg kan byde ind med under Services

Klippekort til enkeltstående opgaver

Køb et klippekort med timer, hvis I har et midlertidigt behov som fx.:
- Løsning af trackingproblemer
- Hjælp til valg af bureau
- Opsætning af et dashboard
- En second opinion om en eksisterende aktivitet som fx. Google Ads
- En analyse af jeres medievalg, konkurrenters digitale strategi eller lignende

Løbende samarbejde

Brug mig som freelancer til at drifte og optimere jeres marketingindsatser på fx. Meta, LinkedIn og/eller Google Ads, måned for måned. Se eksempler på Startpakker herunder - og priser på almindelige og udvidede samarbejder indenfor hvert område, hvis du klikker "Læs mere" under hver pakke:

Google Ads Starter

Bliv fundet af købsklare kunder
kr 3.495 per måned uden binding*
  • Løbende optimering
  • Adgang til dashboard
  • Månedligt statusmøde

Meta Ads Starter

Både Facebook & Instagram
kr 3.495 per måned uden binding*
  • Løbende optimering
  • Adgang til dashboard
  • Månedligt statusmøde

LinkedIn Ads Starter

For B2B virksomheder og ledere
kr 3.495 per måned uden binding*
  • Løbende optimering
  • Adgang til dashboard
  • Månedligt statusmøde

Data & Cookies

"Få nu styr på det"-pakken
kr 1.495 for indledende behovsafklaring*
  • Identifikation af mangler ved tracking
  • Identifikation af forbedringsmuligheder
  • Præsentation og pris

Udvalgte referencer

Dette er nogle af de virksomheder, jeg har arbejdet sammen med siden 2020:

Kontakt

Lad os tage en snak

Udfyld formularen eller ring på 30648628 og lad os drøfte mulighederne for et samarbejde. 

Du kan også tjekke mig ud på LinkedIn først, hvis du lige vil se mit CV, hvad jeg skriver om og hvad andre siger om mig – link herunder.. 

MARKETING FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Sammenfattende kan det siges, at selvom alle fire roller opererer inden for marketing, varierer de i deres tilgang, dybden af deres ekspertise, og hvordan de interagerer med organisationer eller projekter.


Marketing Specialist

  • Arbejdsforhold: Oftest ansat i en organisation på fuldtid eller deltid.
  • Ekspertiseområder: Normalt specialiseret i et eller flere områder inden for marketing, såsom e-mail marketing, SEO, content marketing, osv.
  • Rolle: Arbejder typisk i en marketingafdeling og fokuserer på specifikke opgaver eller projekter. Kan være ansvarlig for at udvikle og implementere strategier inden for deres specialområde.


Marketing Konsulent

  • Arbejdsforhold: Oftest selvstændig eller ansat i et konsulentfirma. Arbejder på projektbasis for forskellige virksomheder.
  • Ekspertiseområder: Har typisk en bred vifte af erfaringer og kan rådgive om flere aspekter af marketing.
  • Rolle: Rådgiver virksomheder om, hvordan de kan forbedre deres marketingstrategier og -processer. Fungerer ofte som en ekstern ekspert, der kan give en ny vinkel på virksomhedens udfordringer.


Marketing Ekspert

  • Arbejdsforhold: Kan være ansat i en organisation, fungere som konsulent, eller endda være en tankeleder i branchen.
  • Ekspertiseområder: Har omfattende viden og erfaring inden for marketing og er ofte anerkendt som en autoritet i feltet.
  • Rolle: Rolle kan variere betydeligt, men fokuserer ofte på at lede marketinginitiativer, uddanne andre, tale ved konferencer eller publicere faglitteratur.


Marketing Freelancer

  • Arbejdsforhold: Selvstændig og arbejder på projekt- eller timebasis for en eller flere klienter.
  • Ekspertiseområder: Kan være specialiseret i en eller flere discipliner inden for marketing.
  • Rolle: Udfører marketingopgaver for klienter, men er ikke en integreret del af klientens organisation. Rolle og ansvar kan variere meget afhængigt af, hvad den enkelte klient har brug for.

Adresse
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

Telefon
30648628

CVR
43394207