Jeg har personligt arbejdet med kampagner på Facebook og Instagram (Meta) i over 10 år. For store brands som Rema 1000, Berlingske og Gyldendal – og for mindre virksomheder som restauranter, hoteller og behandlere. Som bureau er vi desuden certificeret Meta Business Partner, så I kan være sikre på kvaliteten af vores arbejde.
Brug vores erfaring til at drive jeres kampagner på Facebook og Instagram og få flere kunder. Start for eksempel med en Meta Ads Starter aftale, hvor I betaler 3.495 kr. pr. md., hvis I er tilfredse med arbejdet. Ellers betaler I mindre.
Og I kan opsige samarbejdet fra dag til dag.
Vi arbejder typisk med faste månedlige aftaler, der kontinuerligt skaber vækst og resultater for jer som kunde.
Vi tør godt ligge hånden på kogepladen, så derfor lader vi vores pris være bundet op på jeres tilfredshed med resultater, rådgivning og service. Og så har vi ingen bindingsperiode.
I får adgang til et mobilvenligt dashboard, hvor I hele tiden kan følge resultaterne af vores indsats og de opgaver, vi udfører.
Vores rådgivning er 100% objektiv i forhold til medievalg, og vi bruger derfor både tid og budget der, hvor det giver mest værdi for jer.
Og så ejer I naturligvis alt data, materiale og viden, der bliver udarbejdet i processen.
Hos Opvækst får I en dedikeret senior marketingspecialist tilknyttet som primus motor for jeres vækst, der både kan rådgive strategisk og eksekvere kampagner på højt niveau.
Det sikrer en effektiv, hurtig kommunikation og en rød tråd gennem hele vores samarbejde.
Vi har valgt en 100% transparent samarbejdsmodel, hvor vores betaling afhænger af at levere god rådgivning og gode resultater, for at give jer som kunde ro i maven ved indgåelse af samarbejde.
Med den model, vi arbejder med, bliver kunde-konsulent samarbejdet automatisk dialog- og feedbackbaseret via månedlige tilfredshedsundersøgelser. Vores eksistensberettigelse afhænger således af konstant at skabe udvikling og værdi for jer som kunde, da I selv får lov at værdisætte vores arbejde. Dermed undgås risikoen for at vælge en dyr leverandør, der ikke lever op til forventningerne på en lang og bindende kontrakt.
Det giver sikkerhed for jer og holder samtidig os skarpe.
Hver måned af vores samarbejde får I tilsendt en tilfredshedsundersøgelse, hvor I bedes vurdere samarbejdet på 3 parametre:
Baseret på jeres svar sættes prisen for den forgangne måned.
Her er et par eksempler på sammenhæng mellem pris og tilfredshed:
Tilfredsstillende eller derover = 100%
Dette regnes som standarden og udgangspunktet for samarbejdet. Gives for den gode præstation som er forventelig, når man vælger en dygtig specialist eller bureau.
Godkendt men middelmådigt = -24%
Gives for den jævne præstation og indikerer, at der skal strammes op, hvis samarbejdet skal fortsætte. Vi tager en konstruktiv snak om, hvordan vi kommer tilbage på sporet.
Utilfredsstillende = -54%
Hvis vi mod forventning nogensinde rammer en rating på 2 stjerner er samarbejdet i fare. Vi tager et krisemøde om, hvordan vi kommer videre.
Meget utilfredsstillende = -100%
Skulle samarbejdet slet ikke fungere på nogen parametre, synes vi det er fair, at I ikke betaler for vores tid.
Den første måned af samarbejdet betales den aftalte pris for at undgå spekulation i at få billigt/gratis arbejde. Her bruges tilfredsundersøgelsen udelukkende som indikator for de første indtryk af samarbejdet.
Vi begyndte med vores performance koncept baseret på tilfredshed i april 2023.
Hver måned spørger vi vores kunder om deres tilfredshed fra 1-5 stjerner på parametrene resultater, rådgivning og service.
Den samlede tilfredshed påvirker den pris, der betales for vores service den måned. Så vi tjener mest, når vores kunder er tilfredse – og vi får løbende feedback på samarbejdet.
Herunder kan du se resultaterne gennem tiden:
No Data Found
Først tager vi os tid til grundigt at forstå jeres virksomhed, mål og målgruppe. Vi studerer eventuelt også jeres tidligere Meta annoncer og analyserer, hvad der har fungeret, og hvad der kunne forbedres. Slutteligt kigger vi også på jeres konkurrenter og deres indsatser.
Baseret på vores indledende research, udvikler vi et skræddersyet Meta annonceringsoplæg. Heri indgår målgruppe segmentering, annonce design, budgivnings-strategi og en foreløbig annoncekalender.
Efter at I har gennemset og givet feedback på oplægget, tilpasser vi strategien, så den passer perfekt til jeres virksomheds behov. Det kan inkludere justeringer i målgrupper, budgetter eller kreative elementer.
Endelig går jeres Meta kampagne live! Vi overvåger løbende annoncernes performance og optimerer dem for at sikre, at de leverer de bedste resultater. Vi udarbejder også løbende nyt indhold baseret på, hvad vi kan se virker for jeres virksomhed.
Go-to-market strategi | Performance Roadmap | Auditering | Sparring | Konkurrentanalyse
Web & App Analytics | Google Tag Manager | Cookie Consent løsninger | Server side tracking setup | Dashboards
Facebook Ads | Instagram Ads | LinkedIn Ads | TikTok Ads | Pinterest Ads | Indholdsproduktion
SEO | Google Ads | Google Shopping | Microsoft Bing Ads | Apple Search Ads
Listeopbygning | Email kampagner | Flows & automations
Landingpages | Konverteringsoptimering | UX | WordPress
Opvækst
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V
Telefon
30648628
CVR
43394207