Vi tør godt ligge hånden på kogepladen, så derfor lader vi vores pris være bundet op på jeres tilfredshed med resultater, rådgivning og service.
Og så har vi ingen bindingsperiode.
Vores seniorspecialister starter altid samarbejdet med at sætte sig dybt ind i jeres forretning, marked og kunder.
Kun sådan kan vi prioritere og tilrettelægge de indsatser, der skaber reel vækst for jer.
Man kunne tro, at vores kunder er mere utilfredse end de fleste. Tilfredsheden bestemmer nemlig prisen på samarbejdet.
Men det er de ikke. Faktisk ligger den gennemsnitlige tilfredshed på 4.7 af 5 mulige.
Vi tager et indledende møde, hvor vi spørger ind til alle væsentlige aspekter af jeres forretning og nuværende marketing og salgsprocesser. Vi laver et audit af jeres kampagner, tracking og nøgletal – og udfra det laver vi et oplæg på en strategi for at løfte jeres marketing til næste niveau:
Her kommer vi med vores bud på en marketingindsats, der kan vækste jeres virksomhed, Oplægget inkluderer alt fra definition af succeskriterier, valg af kanaler, budgetallokering på betalte kampagner, konkurrentanalyse, samt konkrete taktiske greb og kommunikation på de enkelte indsatsområder. Her får I også en pris på vores del af arbejdet.
Når vi lige har snakket detaljerne i strategioplægget på plads begynder en intensiv opstartsperiode på typisk 1-3 uger afhængig af samarbejdets omfang, hvor vi sætter alt det aftalte igang: Tracking, landingpages, indhold til kampagner, målgrupper osv. Når alt er klar og godkendt af jer, trykker vi på knappen!
Det er ikke altid, at vi rammer succeskriterierne lige med det samme, men med en konstant og proaktiv test og optimeringsindsats, skal vi nok nå i mål indenfor de aftalte tidsrammer. Og det er i denne fase af samarbejdet at vores tilfredshedsmodel sætter ind – er I ikke tilfredse med resultater, rådgivning eller service får I afslag i prisen. Så vi tjener penge, når I tjener penge 🙂
Vi begyndte med vores performance koncept baseret på tilfredshed i april 2023.
Hver måned spørger vi vores kunder om deres tilfredshed fra 1-5 stjerner på parametrene resultater, rådgivning og service.
Den samlede tilfredshed påvirker den pris, der betales for vores service den måned. Så vi tjener mest, når vores kunder er tilfredse – og vi får løbende feedback på samarbejdet.
Her kan du se resultaterne gennem tiden som graf per måned og som samlet gennemsnitlig score :
No Data Found
Almindelige Search kampagner, Shopping, PMAX, Display eller Demand Gen. Vi optimerer det hele udfra en kombination af erfaring, konstante tests og de nyeste best practices.
Læs mere
På Facebook og Instagram fokuserer vi mere og mere på kontinuerlig test og udvikling af annoncer, samt på at få de bedst mulige data og konverteringspunkter.
Læs mere
Her står noget
Pinterest, TikTok, Reddit, Trustpilot
Her står noget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Harmonikaindhold
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Opvækst
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V
Telefon
30648628
CVR
43394207