WORKSHOPS OM
DIGITAL MARKETING

Vi skræddersyer et workshopforløb der passer til netop din virksomheds behov, dit brand og din branche.

Det er vores erfaring, at et optimalt forløb tager udgangspunkt i en teoretisk gennemgang af digital marketing. Det giver en grundlæggende forståelse for de mekanismer og muligheder, der er på spil inden for de respektive platforme. Herfra kigger vi nærmere på det operationelle lag. For det er ikke nok blot at vide, hvor knapperne sidder. For at få succes med sine indsatser kræver det, at man ved hvordan og hvornår man bruger funktionerne mest optimalt.

Derfor anvender vi mange eksempler i undervisningen og trækker på inspiration fra lige netop jeres branche og markeder. Vores fokus er altid, at I skal få så meget ud af en workshop som muligt. Så selvom man ikke har stiftet bekendtskab med digital marketing før, kan man sagtens følge med.

Vores workshopforløb uddanner medarbejdere og opkvalificerer virksomheder i digital marketing, herunder:

Facebook
Instagram
Google
YouTube
LinkedIn
TikTok
Influencer marketing
SEO
Nyhedsbreve

Det er vores erfaring, at et optimalt forløb tager udgangspunkt i en teoretisk gennemgang af digital marketing. Det giver en grundlæggende forståelse for de mekanismer og muligheder, der er på spil inden for de respektive platforme. Herfra kigger vi nærmere på det operationelle lag. For det er ikke nok blot at vide, hvor knapperne sidder. For at få succes med sine indsatser kræver det, at man ved hvordan og hvornår man bruger funktionerne mest optimalt.

Derfor anvender vi mange eksempler i undervisningen og trækker på inspiration fra lige netop jeres branche og markeder. Vores fokus er altid, at I skal få så meget ud af en workshop som muligt. Så selvom man ikke har stiftet bekendtskab med digital marketing før, kan man sagtens følge med.

Vores workshopforløb uddanner medarbejdere og opkvalificerer virksomheder i digital marketing, herunder:
Facebook
Instagram
Google
YouTube
LinkedIn
TikTok
Influencer marketing
SEO
Nyhedsbreve

Moduler

Et workshopforløb kan indeholde forskellige moduler, fx:

  • hands-on gennemgang af platformene
  • dybdegående analyse af målgrupper
  • udvikling af kreativt content, der konverterer
  • optimal trackingopsætning
  • udvikling af en kampagne med en senior specialist
  • optimering og evaluering af kampagner


Til hvert modul får deltagerne en række øvelser, der er med til at sikre, at I får det optimale ud af workshoppen, og at I kan omsætte det, I har lært, til jeres virksomhed.

Det er også en mulighed at supplere forløbet med hands-on video-tutorials og how-to manualer, som I altid vil kunne tilgå, når workshopforløbet er afsluttet.

Et workshopforløb tager altid afsæt i et intromøde, hvor vi finder frem til den sammensætning af moduler, som I vil få størst gavn af.

Et workshopforløb kan indeholde forskellige moduler, fx:

  • hands-on gennemgang af platformene
  • dybdegående analyse af målgrupper
  • udvikling af kreativt content, der konverterer
    optimal
  • trackingopsætning
    udvikling af en kampagne med en senior specialist
  • optimering og evaluering af kampagner
    Til hvert modul får deltagerne en række øvelser, der er med til at sikre, at I får det optimale ud af workshoppen, og at I kan omsætte det, I har lært, til jeres virksomhed.


Det er også en mulighed at supplere forløbet med hands-on video-tutorials og how-to manualer, som I altid vil kunne tilgå, når workshopforløbet er afsluttet.

Et workshopforløb tager altid afsæt i et intromøde, hvor vi finder frem til den sammensætning af moduler, som I vil få størst gavn af.

Deltagerne undervises i de mange muligheder og strategiske tanker, der ligger bag en succesfuld kampagne på digitale kanaler. Vi vender alt fra tracking, målgrupper og annoncer, så deltagerne bliver i stand til at omsætte deres idéer og tanker til konkrete digitale marketingstrategier.    

Vi gennemgår de mest essentielle funktioner i systemerne hands-on. Vi undersøger, hvor de vigtigste funktioner befinder sig, hvad de kan bruges til, og hvilke der er mest relevante for netop jer og jeres brand.

Vi analyserer virksomhedens målgrupper og hvilken type af kommunikation, der passer bedst til produktet, markedet og branchen. Vi går i dybden med de mange annonceformater og ser på best og worst practices inden for indhold. Vi runder af med en øvelse, hvor vi sammen udvikler budskaber og skitserer rammerne til indhold, der konverterer.  

Vi gennemgår i fællesskab jeres nuværende setup og tager et sundhedstjek på jeres trackingopsætning. Vi dykker desuden ned i brugerrejser og ser på, om vi kan få endnu mere relevant data, som kan optimere de digitale kampagner.

Sammen udvikler og opsætter vi en kampagne, som kan gå live, når modulet er færdigt. Dermed får deltagerne hands-on erfaring med at opsætte kampagner, målgrupper og annoncer. Kampagnerne udvikler vi sammen ud fra forrige modulers læring om målgrupper og content.

Vi gennemgår de eksisterende kampagner og foretager en dybdegående evaluering af alt fra kampagneopsætning, målgrupper, annoncer, tracking og generel kontostruktur. Vi splitter kampagnedata til atomer og bliver klogere på, hvordan vi kan optimere og forbedre målgrupper, annoncer, keywords og mere.

Deltagerne får desuden anbefalinger med på vejen til konkrete actions, der tager udgangspunkt i de tidligere moduler.

Supplement: Små videogennemgange af elementer, der er gennemgået i forløbet.

Supplement: En manual som indeholder de vigtigste elementer, der er gennemgået i forløbet.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Så kan vi sammen finde frem til, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig med din digitale marketing.

Ring til os på 30 64 86 28 eller udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Per Jacobsen
Per Jacobsen
CEO & Founder

Bliv kontaktet

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Så kan vi sammen finde frem til, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig med din digitale marketing.

Ring til os på 30 64 86 28 eller udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Per Jacobsen
Per Jacobsen
CEO & Founder
Bliv kontaktet