Audits - få et helhedsorienteret kvalitetstjek af din digitale marketing
Med et audit får du det fulde overblik over, hvordan din digitale marketing performer, og hvor du kan sætte ind for at optimere dine indsatser, så du får mest ud af dine marketingbudgetter.
Audits - få et helhedsorienteret kvalitetstjek af din digitale marketing
Med et audit får du det fulde overblik over, hvordan din digitale marketing performer, og hvor du kan sætte ind for at optimere dine indsatser, så du får mest ud af dine marketingbudgetter.
Det indeholder et audit hos Opvækst
Et gennemgribende kvalitetstjek af din performance på én eller flere kanaler, fx din SEO-indsats, Google Ads, Facebook og andre sociale medier
Målgruppe- og indholdsanalyser med afsæt i konkret data
En dybdegående indsigt i din brugerrejse
En vurdering af, hvordan du bedst udnytter dine budgetter
Konkrete anbefalinger til alt fra strategi til indhold
Ca. 40 siders detaljeret rapport
Kontakt os for et tilbud om et audit
Det indeholder et audit hos Opvækst
Et gennemgribende kvalitetstjek af din performance på én eller flere kanaler, fx din SEO-indsats, Google Ads, Facebook og andre sociale medier
Målgruppe- og indholdsanalyser med afsæt i konkret data
En dybdegående indsigt i din brugerrejse
En vurdering af, hvordan du bedst udnytter dine budgetter
Konkrete anbefalinger til alt fra strategi til indhold
Ca. 40 siders detaljeret rapport
Kontakt os for et tilbud om et audit
Et dybdegående og uafhængigt
kvalitetstjek af din
digitale marketing
Et dybdegående og uafhængigt
kvalitetstjek af din
digitale marketing
Et audit giver dig en uvildig og ærlig ekspertgennemgang af din digitale marketingsindsats for at finde fejl, mangler og muligheder for optimering. Vi tager udgangspunkt i dine behov og kan fx gennemgå din Facebook-annoncering, din Google Ads-konto, din SEO-indsats eller måske alle dine digitale indsatser samlet. Formålet med et audit er at give dig helt konkrete punkter til forbedring og optimering, så du kan få endnu mere ud af dit annoncebudget.
Digital marketing kræver specifik viden om de enkelte platforme – om alt fra teknisk opsætning, målgrupper, struktur, søgeord og budgetfordeling til udformningen og indholdet i annoncerne. Det kan derfor være en udfordring at holde sin viden opdateret og at have sit setup optimeret. Vores specialister tager udgangspunkt i den nyeste viden og best practice, når de gennemgår din opsætning og finder de steder, hvor der er størst potentiale for forbedring. På den måde kan vi give dig en detaljeret rapport, som kan fungere som en second opinion eller inspiration for en hel ny indsats.
Med et audit ser vi med friske øjne på tingene, og endnu er vi ikke stødt på en Facebook-eller Google-konto, hvor vi ikke kunne finde mulighed for forbedring – og dermed øget indtjening for vores kunde.
Skal vi tage en uforpligtende snak?
Så kan vi sammen finde frem til, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig med din digitale marketing.
Ring til os på 30 64 86 28 eller udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Bliv kontaktet
Skal vi tage en uforpligtende snak?
